;

موزتنا اكبر موقع سكس عربى


العودة   بنات دريم :سكس عربي افلام سكس عربي صور سكس عربي قصص جنسية مثيرة > قصص سكس > قصص سكس محارم

قصص سكس محارم قصص سكس محارم , قصص سكس عائلات , قصص سكس خوات امهات سكس عائلي , قصة جنس عائلية , قصص جنس محارم

Tags H1 to H6

بنات دريم :سكس عربي افلام سكس عربي صور سكس عربي قصص جنسية مثيرة

مع اختى

مع اختى
مجموعات Google
اشتراك في سكس عربي
البريد الإلكتروني:
زيارة هذه المجموعة
« آخـــر الـــمـــشـــاركــــات »
         :: دلوعه ترقص بالاستريتش الاحمر المحزق وتفنس على واحده ونص (آخر رد :elfanan13)       :: الرقص البلدى الاصلى بالشفاف والكلوت الرفيع لمزه مصريه واحلى طياز (آخر رد :elfanan13)       :: شرموطه وصاحب جوزها بيبعص خرم طيزها ويفرشها وهاجت على زبره الطويل تلبسه فى كسها للبيضا (آخر رد :elfanan13)       :: جديد رقص مزه بالفيزون الابيض المجسم من على طيزها وفلقات كسها (آخر رد :elfanan13)       :: خول بيعرض طيز مراته لاصحابه وينيكها ويفشخها على النت اون لاين (آخر رد :elfanan13)       :: محجبه زى القمر بترضع لخطيبها زبره لغايه ما يجيب لبنه فى وشها (آخر رد :elfanan13)       :: فى سهرا نياكه مزه مصريه ترقصله بالازرق وتنام على السرير وتقوله تعالى بقى (آخر رد :elfanan13)       :: شرموطه مصريه نايمه يصحيها ويلحس كسها وهتموت من الاهات وهو بيلحسلها (آخر رد :elfanan13)       :: شو سكس عزه تقلع كلوتها قدام المرايه وتصور طيزها وكسها لحبيبها (آخر رد :elfanan13)       :: منقبه تنام وترفع العبايه وتفشخ رجليها وتنيك كسها بقضيب بلاستيك (آخر رد :elfanan13)      

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 02-12-2013, 02:54 PM   #1
سكساوي جديد
سكساوي نشيط
 
تاريخ التسجيل: Feb 2013
الدولة: مصر
المشاركات: 39
معدل تقييم المستوى: 0
فرعون العذاب is on a distinguished road
افتراضي مع اختى


مع اختى

هذه القصه حقيقيه بالفعل ... تبدأ القصه حدثت بالفعل حكاها لى صديقى عنوقال لى ان صديق له على النت ارسلها له ولانى اعرفه واعرفه عائلته واسلوبهعرفت انها هى له وهى قصته هو ..قال لى صديقى. عن لسان صديقه كما يقول (انافى الثامن عشر من عمرى ولى اخت اكبر منى بعام وهى جميله تشبه فى جسدهابالفنانه الهام شاهين فثديها بين المتوسط والكبير وطيزها اكبر شى فيها وهواجمل شىء وهيا بيضاء اللون واختى لها صديقا بس ليست لها طيز كبيره زيهاولاكن لها ثدى كبير موووووت بدرجه لن يتخيلها احد..فمنذ ان ظهر النت فىحياته ودخوله على المواقع الجنسيه ويرى جنس المحارم امتلات ذاكرتى بالكثير. واخذت ابحث عن الجنس فلم اجد غير عائلتى والاقرب لى هى اختى الكبيره فكماتمنى ان انيكها فانا اتذكر ونحن اطفال وكنا نلعب لعبه كنا نراه بين ابيناوامنا كثيرا كانت تفتح لى طيزها وتقول لى عايزه اولد نونو اعمل غيا الة ادبوكنت انيكه واتسير في طيزها مرت الايام وكبرنا وانا اتذكر ذلك واتمنى انتعود.. فانا الان بلغت عمرى التامن عشر عام ومتوظف فى السكه الحديد وهىتعمل الان تبلغ 21عام وتعمل فى محل ملابس حريمى ..وكبرت ثديها وادور جسمها ..فمن شده الهيجان اراقب جسمى اختى وهى تجهز لى العشاء وهى تكنس وتمسحواتوقع انها كانت تلاحظ نظراتى هذه ففى مره من المرات كانت اختى تستحمليلا وكان كله نائمين وانا اتفرج على التلفاز واتسحبت وكان فى باب الحمام شقلو فلق بسيط انظر منه عليها يال الهول ماشاهد اشاهد طيز اختى اجمل شىءاحبه فيها ومع ذلك كنت اتمنى ان ارى كسها وما لونه ماذا حدث الصابونه تسقطمنها وتوطى اختى لتجيبها رايت بذاذها وهو توطو ولم ارى كسها لانها كالنتبحنب ..وبالتو خفت لاحد يصح ويرانى فرجعت مكانى اشاهد التلفاز ..وجاءت اختىخارجه من الحمام مرتديه عباءعه اعرف انها لم تلبس تحتها شىء وهى الان تسرحوارى شعر ابطها وهى تسرح شعرها ..وبعد ذلك ذهبت للنوم . وانا جالس اتذكرالموقف ...مرت الايام والشهور الى انا جاء يوم كنت راجع من عملى متاخر لانكان عندر ورديه للساعه 2 مساء وصلت البيت 3 الا ربع وكان باب اختى مفتوحرخت غنده بعد ان تاكدت ان الكل بات فى سبات عميق وكانت نائمه على الكنبهالتى فى حجرتها والتلفاز مفتوح وكانت تلبس ا سترتش كان محزق على طيزهاوكانت نايمه بجنب ونعسانه فراودنى جسمها فاعدت اتحسس فيه ومسكت ثديها لاولمره بحياتى واخرجت ذبى ولامسته لطيزها من على الاسترتش وكنت خائف لان تصحومع انى كنت احس انها صاحيه وعمله انها نايمه ولاكنى كنت خائف واعدت اقبلهالاول مره فى فمها ولسانها ودخلت ذى وفكرت ا ن المس كسها وفعلا لامسته وماذاحدث فاقت مسرعه كانها لسه صحيه وقلت لها وانا قلبى واقع من الخوف مش تقومىتنامى ع السرير وتقفلى التلفاز قالت لى هاقوم اه وتانى يو كانت تنظر لىنظرات تخيفنى ومع ذلك مرت الايام وكنت ارى صديقتها التى تاتى لها ليذهبوسويا للعمل واتمتع بمشاهده ثديها الكبير وكانو يدخلو سويا فى حجرتها ويغلقوالباب عليها وكنت اتمنى ان اتصنت عليهما ولاكن كانت امى تكون دائما بهذاالوقت بالمنزل كنت اتسحب اوقاتا لدولاب اختى واشم كيلوتتها والسنتيالاتبتعتها كنت اعرف جميع كلوتتها وفى يوم من الايام طلبت منى امى انقل سريراختى بالركن الاخر من الحجره يعنى تغير فى الحجره وانا الم المراتب ماذاوجدت كيلوت لونه بصلى كوريشه ملى بسوائل جافه مرسوم عليه بالروج زب راجلومكتوب اول حرف من اسم اختى واسم صديقتها ففهمت الدور بسرعه لانى كنت اشكبذلك فهم سويا فى كل وقت وكل مكان يسافروا سوا ويتفسحوا سو وكتييييييركتيييييير مع بعض سوا ففى كتبها ايام الدراسه كنت اجد اسمها سو للذكرا مشععارف ايه وايه ..فخباته معى ... ويومها عندما جاءت من العمل ووجدتالتغيرات اغلقت الباب بسرعه وبعد ربع ساعه خرجت وسالت امى من رتب الحجرهقالت ليش اصل كنت عاينه عشره جنيه ومش فاكره هيا فين ولمحت لها بخباثه هىمعى ززاثناء ذلك قالت لى امى اعطيها لها وانا ذاهبه اتسوق ومتتشكلوش سواقلت حاضر وعندما بقيت انا وهيا لوحدنا قالت لى اين العشره جنيهات بكل جراءهتلعت الكيلوت وعملت نفسى انى فهمت ان لها علاقه مع شاب وقلت لها بتظاهرالغضب على وجهى نهارك اسود انت بتعمل ايه ايه من وران دنا هاخلى اهلك يسودوعشتك ويموتكو انت والكلب ده ..قالت لى لا و**** امبعرف شباب قلت امال ايشهذا قالت بتردد دا دا دا دا ..... دا قلت ايه انطقى بسرعه . قالت ده بتاعصحبتى فلان قلت نعم انتى هتستغفلينى يابت قالت اقسم هيا كانت نسيته عندىقالت لها افهم الذاى بقه احكى بصراحه والا ...بكت ...قلت لها بخبث انتوبتنامو سوا ..انبهرت منى ..وصمتت وهذت راسها بالموافقه ..قلت لاتخافى بساحكى لى الذاى .. قالت مش هاقدر ومع الالحاح حكت لى انها تحبها ويلعبونسويا ونيكون بعض ..قلت لها ينهارك اسود انت مش عذراء قبل ان قالت الكلمهلاء انا بنت زى مانا بس بنعمل بعض من ورا ونلحس لبعض قلت ليها طب اخلعىوورينى طيزك قالتلى شفها قلت لها ياسلا طب هاعرف الذاى وانتصب ذبى وانااتكلم معها فقالت طيزىانا وهيا واسع من كتر مابنيك بعض قلت لها طب ورينىشلحت التنوره وخلعت الكيلوت وقالت لى طب حط صبعك جوه كدا قلت لها الاولاشوف كسك انا بعرف المفتوح من السليم قلت لى اه وكان حوله كثير من الشعرالاسود التى يميل الى الصفره ووضعت يدى عليه اتحسسه كانى اشوفه وقلت لها طبوريى ورا استدارت وقلت لها فين اللى واسع انا شايفه مقفوله قالت لى ...ولمتتكلم وبللت صبع وانا اتفقدطيزها التى حلمت بها وقلت لها ممكن ادخل اصبعىقالت بس براحه والنبى فبللته وادخلته بشويش اول عقله منه وهى تصدر حفيفوتغنغنات خافته وقبل ان ادخل نص صابعى سمعنا صوت التيفون يرن فانتفضناوااعدلنا من نفسنا كان احد قادم وردت على التليفون وكانت معاكسه فاغلقتالخط وعدت اليها ونحن ننظر لبعض وهى تنظر لى بخبس وتنظر فى الارض وذبى يكاتيكاون ينفجر فقالت لى صدقت بقه فقلت لها معليش ياحبيبتى دا نا بحبك وخايفعليك وضمتها لى وابوسها كانى اصالحها ولففت يدى خول وسطها وهى كذلك وكنتاطبطب عللى ضهرها وتحول ذلك ال دعك فى دهرها وانا ابوسها فى وجها بعنفوسقطتت يدى على طيزها تعتصره وهى كذلك كانت تضغط على طهرى واعدت امسكبطيزها وسقط الى ثديها ابوسه ففجاه انتفضت وبعدتدت عنى وقلت لها مالك قالتانتا عايز ايه بالظبط قات لها اختى العزيزه انتا عارفه اننى عمرى ماهعملحاجه تضرك ..صح ..فنظرت للارض فقربت منها ولامست رقبتها ونزلت الى ثديهاوقلت لها نفسى ارضع وامصه معلش بقى زى صحبتك استسلمت لى وكشفت عن صدرهاالشمال واخرجته لى وجعلتنى انظر اليه قلت لها ممنكن المسه قالت نعم ..لامسته ودعكته لها الحلمه وانا ادعك وادهك برفك فقالت لى لى ا..ولم تكملالكلمه وادخلته فى فمى وقالت لى مص حلماتى اممممم اهه وهى تتاوه اه اوهاووووووووه ..براحه اه وا ثنا ذلك كانت تضغط على ضهرى لها وتتمايل يميوشمال وقالت لى ممكن اشوف ايرك كنت فرح واخرجته لها فكان طوله تقريبا 24 سموعريض جدا ومسكته ولاكن بغشميه حتى كنت هنزل ..فقلت لها حاسبى واعدت تدعكفيه وقلت لها اول مره تشوفى فيها ذب قالت لى شفت قبل كده بس مش ع الحقيقه عالدش والكمبيوتر بس ع الطبيعه جميل قلت لها مص لى شويه قالت لى بذنجروهوتلحسلى الاول قلت اه .. ظلت واقفه وانا ركذت على الارض ورفعت التنورهوكشفت الكليوت ورايه وتوقته بلسانى وانا اتت بطيزها وادعك لسانى ببظرهاوابالوقت نفسه ادعك طيزها الكبيره وهى تقول اهههههههه ااه اه اه ا هخاب هنالاء اه براحه حبيبى اهاها اوى اووووه اوهه ولاحظت سوائل تخرج منها وهىترتجف مره واحده وقذفت وقالت لى ي****ول اول مره انزل كتير كدا ...بحبكفقمت وانا مقرف ومسحت لسنى فى صدرها وقلت لها دورك قالت لو عينى جبيبى ..بساعد انتا على طرق السرير قلت طيب بس نخلع كلها ..ماشى.. وخلعت ومسكت ذبىواعدت تبوسه بوس اولا ثم فتحت فمها وادخلت الجذء الاول وكان متع جداوادخلته كامل فى فمها وهى تتدخله وتتطلعه واثناء ذلك كانت مفنثه فرايتطيزها الرئعه فطلبت منها ان نيكا ورا لانها عذراء فرفضت وقالت لى كنت اناوصديقتى ندخل صابع فقط قلت لها وهى تمص اننى باحبك من زمممااااااااان ونفسىانا م وياك ياختى فتوقفت عن المص ونظرت لى بدهشه واومات براسها علىالموافقه .. ففرحت وقلت يالا ..فركذت على الارض واتندت الى السرير وانااباعد بين فلقتيها الرائعتين...اقلت لها انت اجمل طيز فى الدنيه وكانت تلكالكلمات تحنها اكتر واكتر وكانت تمد يده من تحت ارجلها وتلاعب ذبى وان الحسطيزها الرائعه ورفت زبى ومكته هى وقالت براحه وصوبته نحو الفتحه وانااضغتعلى طزها اه فلا يدخل ختى انى كنت ساياس وهر تتاوه ..فاخذت من رقهاوريقى الكثير ودعكت ذبى ودخلته بشويش واتجابت طيزها ودخل اول ثلث منه وهىتتاوه اه هموووت طخين اوى قلت ...خلا اه بس استحملى قالت طب طلعه معلشىطلعه استريح واذناء كلامها معى انسلت ذبى منها وقالت كنت هامووت واستعادهنفها وقالت دخله تانى بس براحه وهذه المره دخل جزء كبير منه بسهوله الىالاخر وهى تتاوه وتان من الشبق وان ادخله واطلعه براحه الى مايقرب من 5دقائق حتى سلت للمره التانيه وقالت لى ان طلع م هخليك تدخله تانى قلت لهاطيب نغير وقفت واستندت على الطرابيزه واخذت من ريقاه ووضعته على طيزه وقمتبدعك ذبى ودخلته تانى فى الفتحه التى اتسعت وانا اهتذ فوقها وهى تصرخهامموت ب سيبنى بقى كفايه كدا وانا لاصغى لها الا ان ارتعشت واثناءارتعاشها انقبضت عضلاتها بما فيها عضلات طيزها علىذ بى الى ان تمسكت بهاوانا اعبطها قويه واذا بالمنى يخرج من ذ بى بطيزها وانا ابوس فى رقبتهااخرجت كلماعندى ولا زال امسك ها من الخلف الا ان هبط وسبتها وارتمينا اناوهيا على السجاده ننظر لبعض وهى تبتسم لى وتقول لى ياوحش كنت هتموتنى ..ومسكت ذبى اعدت تلحسه ..ودخلنا الحمام نستحم سويا قبل ان تاتى امنا وانافى الحمام صارحتها باعجابى بصديقتها ووعدنى بنها سوف تمنح لى الفرصهلانيكها بس بشرط من الوراء بس لانها بكر ايضا....
فرعون العذاب غير متواجد حالياً  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
رد مع اقتباس
مجموعات Google
اشتراك في سكس عربي
البريد الإلكتروني:
زيارة هذه المجموعة
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع



سجل دخول كعضو لاغلاق كل نوافذ الاعلانات المزعجة .


سجل دخول كعضو لاغلاق كل نوافذ الاعلانات المزعجة .

عضو الشبكة الجنسية العربية

بنات دريم

     



Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
ظ„ظٹظ†ظƒط§طھ - ط¯ط¹ظ… : SEO by vBSEO 3.5.1 Designed & TranZ By Almuhajir
www.banatdream.com
كلام السكس| تعارف سكس| قسم تعارف الموبايل| تعارف شواذ| تعليم سكس| حوار سكس| نكت سكس| العاب سكس| منتدى الطلبات والعروض| قصائد السكس وبوح الخواطر| افلام سكس| افلام سكس عربي , كاملة| افلام سكس عربي , قصيرة| افلام سكس مشاهير| افلام سكس اجنبي| افلام سكس رقص عربي| افلام منايك شاذين| غرائب الجنس| افلام سكس محارم| افلام سكس كرتون| افلام اغتصاب سادية| افلام سكس السحاق| افلام سكس اجنبي dvd| صور سكس| صور سكس عربي| صور سكس مشاهير| صور سكس اجنبي| صور افلام سحاق| صور سكس كرتون| صور سكس مضحكة| صور الاجسام الكبيرة| صور وافلام فضائح الشات| صور منايك شاذين| قصص سكس| قصص سكس حقيقية| قصص سكس محارم| قصص سكس سحاق| قصص سكس اغتصاب| قصص اللواط والشذوذ| منتديات الشكاوي والاقتراحات| منتدى الشكاوي| منتدى الاقتراحات| طلبات الاشراف| صور الخاصه بي الاعضاء| صور سكس هندي بكستاني| افلام سكس هندي بكستاني| قسم محذوفات| منتدى افلام وقنوات سكس مباشرة| قسم محذوفات| قسم لاداره والمشرفين| افلام سكس تورنيت Torrent عرب وا اجنبي| سكس افلام وا صور المنقبات والمحجبات| افلام سكس عربي اون لأين| افلام سكس اون لأين| افلام سكس اجنبي اون لأين| افلام سكس هندي بكستاني اون لأين| افلام منايك شاذين اون لاين| افلام سكس السحاق اونلاين| افلام سكس كارتون اون لاين| الـــمـــنـــتـديــــات الــذهــبــيــة| قسم الأفلام الحصريه الذهبية| منتدى صور السكس الذهبي| منتدى المقاطع الذهبيه والحصريه| صور سكس محارم| تعارف السحاق| قسم طلبات زواج سكس| قسم العضويات المدفوعه| افلام للعضويات المدفوعه| صور للعضويات المدفوعه| طلبات الفلام وصور للعضويات المدفوعه| فضفضه في سكس| منتدى شفرات و قنوات السكس العالمية| منتدى طلبات الافلام والصور| صور سكس حوامل| قسم طلبات العضويات المدفوعه| ::: برامـج الـكمـبـيوتــر الـمـفـيدة| قسم تعارف الساديه| خواطر فى الحب والرومانسيه| ورشة التغييرات الادارة|