;

موزتنا اكبر موقع سكس عربى


العودة   بنات دريم :سكس عربي افلام سكس عربي صور سكس عربي قصص جنسية مثيرة > قصص سكس > قصص سكس اغتصاب

قصص سكس اغتصاب قصص سكس اغتصاب , قصص جنس اغتصاب , قصص نيك اغتصاب , قصة اغتصاب , قصص تعذيب

Tags H1 to H6

بنات دريم :سكس عربي افلام سكس عربي صور سكس عربي قصص جنسية مثيرة

ام صاحبى ناكتنى 4

ام صاحبى ناكتنى 4
مجموعات Google
اشتراك في سكس عربي
البريد الإلكتروني:
زيارة هذه المجموعة
« آخـــر الـــمـــشـــاركــــات »
         :: بلادي اباحي مجموعة (التحديثات اليومية) (آخر رد :Travis69)       :: قصتى مع خالتى الشرموطة + صورة لخالتى وامى (آخر رد :Hamada.Ahmed)       :: احلا كساس عربيه تنتاك نار (آخر رد :الزيرحامد)       :: هاى انا ياسمين 17 سنة صورتى هنا دلوعه وبحب الصداقه بالتليفون واتعلم الجنس 01099398764 (آخر رد :المهندسين)       :: هاى انا ياسمين 17 سنة صورتى هنا دلوعه وبحب الصداقه بالتليفون واتعلم الجنس 01099398764 (آخر رد :المهندسين)       :: هاى انا ياسمين 17 سنة صورتى هنا دلوعه وبحب الصداقه بالتليفون واتعلم الجنس 01099398764 (آخر رد :المهندسين)       :: هاى انا ياسمين 17 سنة صورتى هنا دلوعه وبحب الصداقه بالتليفون واتعلم الجنس 01099398764 (آخر رد :المهندسين)       :: هاى انا ياسمين 17 سنة صورتى هنا دلوعه وبحب الصداقه بالتليفون واتعلم الجنس 01099398764 (آخر رد :المهندسين)       :: هاى انا ياسمين 17 سنة صورتى هنا دلوعه وبحب الصداقه بالتليفون واتعلم الجنس 01099398764 (آخر رد :المهندسين)       :: هاى انا ياسمين 17 سنة صورتى هنا دلوعه وبحب الصداقه بالتليفون واتعلم الجنس 01099398764 (آخر رد :المهندسين)      

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 03-13-2010, 09:19 PM   #1
سكساوي جديد
سكساوي نشيط
 
تاريخ التسجيل: Mar 2010
الدولة: القاهره
المشاركات: 8
معدل تقييم المستوى: 0
عبدخول is on a distinguished road
افتراضي ام صاحبى ناكتنى 4


اتجمعنا كلنا عند بيت غيث اول ما دخلنا قلعنا ملط كان غيث لابس كلوت بيكينى ضيق وزبرو حته وهوة نايم هاينفجر من تحت الكلوت دخلت انا وتامر الحمام ننضف نفسينا ونستحمى ونحط كريمات وكان معانا المره دى مينا مينا واد صاحبنا فى المدرسه بس هوة فى اولى ثانوى يعنى اكبر مننا بس اصغر من غيث وامجد واحمد بسنتين غيث اصتادو بناء على طلب ستى وعرفه العبه و باعضائ العبه و طبعا فرح وتقبل يكون عبد بسهوله وبعد لعب خفيف ستى امرتنا ان مينا الناهرده هاتكون ليله دخلته على غيث لان كده غيث هوة الوحيد بس لازم يتجوز واحنا لازم نظبط مينا عشان يبقى عروسه حلوة قلع مينا الهدوم و راح غيث ماسكو فى حضنو وباسو فى شفايفو بوسه طويله و لعب بلسان وتبادلو تفافه كان تفها غيث فى بق مينا واثناء البوسه غيث كان بيعصر طيز مينا بين ايدو وانا وتامر بنتفرج و زبرنا هاينفجرب بس لللاسفمحطوط فى قفص مش قادرين نلمسو مينا واد ابيض جسمو متوسط مشعر من طيزو و رجلو و زبرو و تحت باطو صدرو البارز ناعم عينو خضرا وشعرو اسود بعد البوسه غيث راح قالو يله ياعروسه الناهرده ليله دخلتك اجهزى و راح ضربو على طيزو ضربه خليت طيزو المربربه تتهز دخلنا احنا مع مينا الحمام ابتدينا نحميه بميه دافيه وندعك كل حته فى جسمو بس ده بعد ما دلكنا جسمو بلسانا من رجليه لا زبرو وبضانو وطيزو و باطو وصدرو وبعدين جبنا مكنه حلاقه و كريم وابدينا نحلق له شعر زبو الى وقف فورا اول ما ابتدينا نحلقو بس كان محرم علينا نلمسو او هوة يلمسو ده حته غيث اتمنع من لمس زبرو و ستى جابت له جمبرى وسبيط عشان ياكل قبل ليله الدخله بعد كده حلقنا شعر طيزو و باطه وسيبنا شعر رجليه لانه رفض تماما واتكسف لا حد يشوفه محلوق زبطناه وحطينه روج و مكياج خفيف ولبسناه الهدوم الى غيث اشتراها سنتيان اسود زنق بزاز مينا فا ابرز انوثته و كلوت احمر فتله مبين طيزو الجميله وربطنا زبره بيفونكه حمرا وسمعنا صوت ستى بره انها وصلت فا خرجنا جرى لاقينا غيث بيبوثها و احمد وامجد مربوطين بطوق وسلسله كلاب هيه ماسكاهم وعريانين ملط رحنا تخت رجليها وركعنا و بصت على مينا لاقيته جاهز قالت لنا نضفتو طيزو من الخره بحقنه شرجيه يا خولات قلنا اة ياستى ستى راحت داست على راسنا بكعب جزمتها وقالت يله قلعونى

قلعنا ستى بس قعدت بلكلوت والسنتيان ودخلنا كلنا اوضه النوم وركعنا كلنا نتفرج على مينا وغيث وهما عا السرير -وستى قعدت عا الكرسى و احمد وامجد بيلحسو رجليها وانا وتامر كنا مسند لا رجليها- ابتدى غيث يبوس مينا ويبعبصو و يلعب فى حلماتو بلسانو ويفك السنتيان و الاتنين اندمجو فى النشوة وبدائو يتأوو و راحت ستى مسكت احمد من شعرو وحطت لسانو عند كسها وامرته يلحس وامجد وقف وقعدت تمص له زبرو- ونام مينا على بطنو و فضل فيث يبوس مينا وهوة نايم على يطنو فى رقبته وضهرو ونزل على طيزو باسها بحنان وراح قاطع الكلوت بايدو من على طيز مينا وكمل بوس ولحس فى الخرم-ستى طلعت ازبار صناعى من الشنطه اربع ازبار وامرتنى انا وتامر نخط فى طيازنا زبرين طولهم 20 سنتى ونتمنيك عليهم وننيك نفسينا وبعد كده نحط فى طيازنا زبر 25سنى براسين من كل حته دخلنا نصو فى طيزى ونصو فى طيز تامر و امرتنا نبلع ازبار امجد واحمد -ابتدى غيث ينام على مينا ولسه هايدخل زبرو راحت ستى قالت له استنى و طلعتى غطا زبر بسنون من سنطتها و راحت ملبساه لا زبر غيث الضخم راح مينا قالها ايه ده يا ستى قاله له انت عروسه يعنى لازم تجيب دم من كسك ليله دخلتك وزبر غيث على قد ماهوة خشن بس مش هايجيب من طيزك دم فى الغطا ابو سنون ده هايفشخك ويقطع طيزك وابتدى غيث ينيك مينا والالم على وش مينا ابتدى يصرخ و يعيط ويقول لا غيث طلعو راحت ستى حطت رجليها على طيز غيث ومنعته يطلع زبرو و زنقت زبرو فى طيز مينا ونزلت بلكرباج على طيز غيث وضهرو وقالت له اوعى تطلعوو ياخول -بعد ما شيلنا الازبار من طيازنا جاب احمد شيكلاته سايحه ودلقها على جسمو و جسم امجد و امرنا نلحسها وراح جاب موز و حطو فى طيزى انا تامر وكنا بنلحس الشيكلاته من جسمهم وبنتناك بلموز -ابتدى الدم يخرج من طيز مينا وهوة يعيط ووشو احمر راحت ستى امرت غيث يطلع زبرو وشالت الغطا الجلد ابو سنون ودخلت زبرو تانى فى طيز مينا وامرتهم يقومو يقفو وجابت حبل وربطتهم فى بعض لفته عليهم وغيث واقف فى ضهر مينا وحاشر زبو فى طيزو و رفصاهم عا السرير ووقعو فى نفس الوضع وقالت له انت هاتفضل تنيكو لحد ما البن يخرج من زبرك عشر مرات وانا ها افضل اجلدك بلكرباج والحزام ولو بطلت ثانيه نيك ها انقط شمع عليك -نام تامر عا الارض وانا قعدت فوقيه و شخيت الموزة الى كنت بتناك بيها فى بقو وراح واكلها وبلعها وهوة عمل كده فيا برضو وابدتى احمد وامجد يبعبصونا يلحسو طيازنا و ينكونا بلسانهم و جابو مكعبات تلج وحطوها فى طيزنا و احنا بنتمحنا و نقول اةةةةة-ابتدى غيث ينيك فى طيز مينا وستى نازله جلد فيه من غير رحمه لحد ما جسمو بقه فيه خطوط حمرا من الكرباج وغيث كان بيتالم جدا وجاب غيث لبنو اول وتانى مره وفى التالته ابتدى يريح و يبطل نيك بس مش قادر يخرج زبرو راحت جابت شمع وابتدت تنقط على ضهر غيث لحد ما رجع ينيك تانى -مسكنى امجد وفك القفص بتاع زبرى انا و تامر وراح امجد واحمد فلقسو قدامنا ورفعو خرم طيازهم فى الهوا و قالو لنا يله نيكونا بصيت لهم انا تامر مستغربين احنا عمرنا مانيكنا حد اكبر مننا والعادى ان احمد وامجد هما الى بينكونا كتير فا بص لنا احمد وقالنا مستنين ايه يا خولات نيكونا خرمنا مولع وبياكلنا رحت حطيت زبرى الصغير اوى فى طيز احمد ام خرم احمر ومولع اممممم احساس جديد لما تنيك حد اكبر منك احساس اكنى انا الراجل المسيطر -قزف غيث البن للمره الخامسه وكان البن نازل بينقط من طيز مينا وخلاص جسم غيث كان اتشوه من ضهرو وطيزة من الكرباج والشمع راحت ستى لبست الزبر الصناعى وابتدت تنيك طيز غيث المشعره عشان تساعده يجيب لبن-ابتديت اضرب احمد على طيزو بكفى الصغير بكل قوتى و هوة يقول اه ومستمتع ويصرخ يقول نكنى يا سيدى ارجوك احححه انا بقيت راجل وبنيك رجاله قالى اوعى تجيب لبنك لحسن ستى تخصيك بس انا عاوزك تاترتر فى طيزى فعلا كنت عاوز اطرطر فا رحت فاتح الميه الدهبى بتاعت زبرى جوا طيز احمد -المره الساته نزل لبن غيث وقعد يصرخ ويقول خلاص عاوز ارتاح ياستى ارجوكى راحت جابت ابره وابتديت تشك بيها غيث فى طيزو وهوة يصرخ واول مره اشوف غيث يعيط لما غرزت فى طيزو اللابره وطلعت غيرها وغرستها وهوة ابتدى يعيط بقوة ومش قادر يكمل نيك -بعد ما ترترت شيلت زبرى وفتحت بقى وحطيتو قدام طيز احمد راح شخ ترتره زبرى فى بقى وانا شربت وبعد كده تفيتهم فى بقه وانا بابوسه وبصيت على زبرى لقيتو فيه خره من طيز احمد رحت مسكت شعرو حطيت زبرى فى بقو وقلت له نضفه يا متناك -شالت ستى الدبابيت بعد النتره السابعه وراحت قلبت غيث ومينا بحيث ان غيث ينام على ضهرو ومينا فوقيه وكملو نيك وهما مربوطين بلحبل من وسطهم ورجليهم وايدهم ولازقين فى بعض وابتديت ستى تجلد مينا بلكرباج على صدرو وبزازة وهوة يصرخ لانو كان اضعف من غيث ومش بيستحمل الالم فا قالت لا غيث لو مش نترت لبنك حبيبه مينا هايتالم اكتر وابتديت تشك مينا فى بزازو وراحت خرمت حلمه بزو و حطيت ابره فى صدرو وهوة بيصرخ ويعيط ويترجاها ترحمه وهيه تضربو بلقلم وتقوله اترجى جوزك يجيب لبنو راح قالو ارجوك يا غيث انتر لبنك ارجوك -لحس احمد الخره من زبرى فا رحت قمت ومسكت بضان احمد وفعصتهم فى كفى الصفير و قعدت اضربهم وهوة بيتوجع واقرص حلاماتو بصوابعى الصغيره انا ها اطلع كسك ياخول انا طول عمرى عبدكو وبتضربونى وتعزبونى دلوقتى انت الى عبدى ها افشخك يا متناك وهوة رد يقول انا ملكك وتحت امرك ياسيدى بابص على تامر لقيتو رابط امجد ومنيمو فى الوضع الكلابى و حاطط مشابك فى زبو وبزازة ومغمى عينو و مدخل ايدو كلها جوا طيز امجد انبسطت ان تامر كان خشن وعنيف برضو وبينتقم من الى اتعمل فينا وابتسمت لما شفته بيشتمو وبيضربو بلشبشب على طيزة وهوة يقوله كمان ياسيدى رحت بصيت لا احمد الى كان بالع زبرى الصغير كلو جوا بقه ومنهمك فى مصو ورحت ضاربة قلم جامد - خلاص ياغيث اخر مره ها انا شيلت الدبابيس من صدر مينا حبيبك يله اخر مره جيب لبنك عشان افككو مش قادر ياستى زبرى تعبان اوى قالت له كمل نيك يا خول والا ها اربطكو فى بعض اسبوع وراحت ندهت ستى علينا وامرتنا نضرب عشره على وش مينا احنا الاربعه وقعدت تضرب مينا وغيث فى بضانهم ورحنا احنا الاربعه نترنا البن كلنا على وش مينا غرقناه وغطناه بلبن فى الوقت الى غيث جاب لبنو للمره العاشره فى طيز مينا راحت ستى فكتهم و قالت لا غيث الى كان واقف بصعوبه من قد الالم انو يلحس البن من طيز مينا ويبلعو و مينا شخو فى بقه وبعيدن يلحس لبنا الى وقع على وش مينا ويمص زبر مينا عشان يشرب لبنه ولما مينا جاب لبنو فى بق غيث راحت ستى ضربتو بلقلم وقالت له مبروك ياعروسه
nity_fag@live.com
عبدخول غير متواجد حالياً  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
رد مع اقتباس
مجموعات Google
اشتراك في سكس عربي
البريد الإلكتروني:
زيارة هذه المجموعة
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع



سجل دخول كعضو لاغلاق كل نوافذ الاعلانات المزعجة .


سجل دخول كعضو لاغلاق كل نوافذ الاعلانات المزعجة .

عضو الشبكة الجنسية العربية

بنات دريم

     



Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
ظ„ظٹظ†ظƒط§طھ - ط¯ط¹ظ… : SEO by vBSEO 3.5.1 Designed & TranZ By Almuhajir
www.banatdream.com
كلام السكس| تعارف سكس| قسم تعارف الموبايل| تعارف شواذ| تعليم سكس| حوار سكس| نكت سكس| العاب سكس| منتدى الطلبات والعروض| قصائد السكس وبوح الخواطر| افلام سكس| افلام سكس عربي , كاملة| افلام سكس عربي , قصيرة| افلام سكس مشاهير| افلام سكس اجنبي| افلام سكس رقص عربي| افلام منايك شاذين| غرائب الجنس| افلام سكس محارم| افلام سكس كرتون| افلام اغتصاب سادية| افلام سكس السحاق| افلام سكس اجنبي dvd| صور سكس| صور سكس عربي| صور سكس مشاهير| صور سكس اجنبي| صور افلام سحاق| صور سكس كرتون| صور سكس مضحكة| صور الاجسام الكبيرة| صور وافلام فضائح الشات| صور منايك شاذين| قصص سكس| قصص سكس حقيقية| قصص سكس محارم| قصص سكس سحاق| قصص سكس اغتصاب| قصص اللواط والشذوذ| منتديات الشكاوي والاقتراحات| منتدى الشكاوي| منتدى الاقتراحات| طلبات الاشراف| صور الخاصه بي الاعضاء| صور سكس هندي بكستاني| افلام سكس هندي بكستاني| قسم محذوفات| منتدى افلام وقنوات سكس مباشرة| قسم محذوفات| قسم لاداره والمشرفين| افلام سكس تورنيت Torrent عرب وا اجنبي| سكس افلام وا صور المنقبات والمحجبات| افلام سكس عربي اون لأين| افلام سكس اون لأين| افلام سكس اجنبي اون لأين| افلام سكس هندي بكستاني اون لأين| افلام منايك شاذين اون لاين| افلام سكس السحاق اونلاين| افلام سكس كارتون اون لاين| الـــمـــنـــتـديــــات الــذهــبــيــة| قسم الأفلام الحصريه الذهبية| منتدى صور السكس الذهبي| منتدى المقاطع الذهبيه والحصريه| صور سكس محارم| تعارف السحاق| قسم طلبات زواج سكس| قسم العضويات المدفوعه| افلام للعضويات المدفوعه| صور للعضويات المدفوعه| طلبات الفلام وصور للعضويات المدفوعه| فضفضه في سكس| منتدى شفرات و قنوات السكس العالمية| منتدى طلبات الافلام والصور| صور سكس حوامل| قسم طلبات العضويات المدفوعه| ::: برامـج الـكمـبـيوتــر الـمـفـيدة| قسم تعارف الساديه| خواطر فى الحب والرومانسيه| ورشة التغييرات الادارة|